مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

یلدا 95

1395/10/7 20:44
562 بازدید
اشتراک گذاری

نتیجه تصویری برای یلدا متحرک

هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم

کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که

دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها

مهتا خانوم مامان امسال پنجمین باری هست که یلدا را در کنار ما میگذرونی الهی

یلدایت رویایی

روزهایت پر فروغ

شبهایت ستاره باران!

طبق معمول هرسال خونه بابابزرگ و مامان بزرگ(مامان و بابای مامان جون) جم شدیم و یه محفل گرم داشتیم به صرف حلیم خیلی خوشمزه 

دخترکم همون روزی .که شبش یلدا بود خیلی کمک مامان کردی تا ژله ها ،هندونه و... آماده شد واصلا مثل قبل که در حال درست کردن ژله بودم نمیگفتی میخوام حتی به منم میگفتی دست نرنیا اینا ماله مهمونی هستااا

روز قبلش هم مهد کودک شما یه جشن واقعا زیبا گرفته بودن که مامان ها را هم امسال دعوت کردن شما سوره کوثر را خوندی و بهت یه دفتر رنگ آمیری و یه جامدادی بهت دادن 

روز های قبل هم کاردستی های جالبی ار هندونه و انار برای سفره درست کردین که آخرش ار هرکی را به خودش دادن آفرین دختر هنرمند خودم

راستی یه مورد جالب اینکه میون بچه های مهد کودکت یه آقا پسر خیلی خوب بود که از اتفاق با شما دوست بود و کنار شما عکس مینداخت شما بهش میگفتی ماها

جالب اینجاست که فامیلیش هم شیروانی بود و من کنار مامانش نشسته بودم گفت ما ماله سنندج هستیم 

زمانی که هنوز جنسیت شما تو دل مامانی معلوم نشده بود من و بابایی میگفتیم که اگه پسر باشه اسمش را ماهان میزاریم حالا شما توی مهد کودک بدون اینکه هیچکدومتون بدونید یه داداش پیدا کردی ماهان شیروانیخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

اینم هدیه یلدایی دخترم از طرف مامان که دوخت خودمه بقول شما کیف موش خرگوشیخندهخنده

یه مورد جالب دیگه اینکه عکس های آتلیه شب یلدا 94 یعنی پارسال چند روز بعد ار یلدای امسال دستمون رسیدخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)