مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

تولد مامان

1395/10/7 20:30
381 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم 20 آذر روز تولد مامانی هست و امسال یکی از اون بهترین تولد های من بود چون شما عزیز دلم و بابایی واقعا منو غافلگیر کردید دقیقا موقعی که داشتم فکر میکردم بیخیال من شدید شما و بابایی بعدالظهر روز تولدم به بهانه پول گذاری برای دستگاه عابر بانک رفتید بیرون آخه گاهی شما میروی دنبال بابا مثلا کمک کنیخندونک برگشتن هرکدومتون با یه هدیه و یه شاخه گل برگشتید که منو کاملا سورپرایزم کردید

دوستون دارم دلیل های بودنممحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

همچنین ممنونم از خاله مرضیه باباجون و مامان جون که اونا هم واسم سنگ تموم گذاشتن

دوستــــــــــــــــــــون دارممحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدیه
22 دی 95 20:41
سلام مهشید جان تولد مبارک عزیزم از خداوند براتون طول عمر با عزت رو خواستارم