(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)
قالب وبلاگ

مهتا هدیه ای گران بها از خدای بی همتا

ن

الهی

کودکم ، یگانه هستی ام ، در پناه تو

[ شنبه 18 دی 1395 ] [ Array ] [ ♥مامان مهشید♥ ]

سلام عزیزم

برای اولین بار من و تو بابایی به اتفاق دوستای گلمون تعطیلات عید فطر را به پیشنهاد من رفتیم استان زیبای لرستان که واقعا خیلی خوش گذشت

صبح روز عید رفیم دم باغ هستی جونی اینا و از اونجا با خانواده هستی جون و خاله فاظمه و عمو جواد راه افتادیم اول رفتیم سر زاه مشهد اردهال هم یه خستگی راه در کنیم و هم زیارت کنیم بعد رفتیم به سمت لرستان توی مسیر راه از چادر ها ی زیبای عشایر دیدن کردیم و به منطقه زیبای گرجی رفتیم بعدش رفتیم شهر الیگودرز و توی پارک ورودی شهر نهار خودیم بگذریم از اینکه شما و هستی جون خیال نهار خوردن نداشتین و میخواستین اژدها بازی کنین سپس رفتیم خرم آباد و توی پارک روبروی بام شهر چادر زدیم و شب اول سفر را اونجا گذروندیم فردا صبح رفتیم گردش و اول رفتیم پارک کیو که خیلی زیبا بود شما و هستی جون که مشغول باری بودین من و خاله آرزو و خاله فاطمه رفتیم قایق سواریقه قههکه خیلی باحال بود بعدش رفتیم موزه قلعه فلک الافلاک که واقعا تاریخی و جذاب بود سپس رفتیم شهر درود به دیدن آبشار خیلی بزرگ و زیبای بیشه خیلی دوست داشتنی بود شب را توی شهر بروجرد گذروندیم و فردا رفتیم برای دومین بار شهر زیبای محلات و آبگرم دلچسب اون وسپس پایان سفر

دخترکم در طول سفر خیلی دخمل نازی بودی و همه جا همراهی میکردی یه روسری و کلاه سنتی هم گرفتی که خیلی بهت میاااااد عزیزکممحبت

مهتا و هستی جون سر مزار سهراب سپهری

ژست های باحال شما و هستی جون ار خوشحال آبتنی آبگرم محلات

سه سالگی
[ يکشنبه 14 آذر 1395 ] [ Array ] [ ♥مامان مهشید♥ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

فرشته کوچولوی ما مهتا،1 آبان 1391 ساعت 9:10 زمینی شد... ★این وبلاگ تقدیمی از طرف بابا و مامان به تنها گل باغ زندگیمون مهتا جون★ مینویسم یادگاری تابماندروزگاری گرنباشم روزگاری این بماند یادگاری زیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگ