مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

تقدیم به دختر عزیزم

1395/1/28 0:44
719 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم برگ گل سپید من

تو مثه نوری برای دیده من

از خدا میخوام خودت یارت باشه

گرد خوشبختی رو مو هات بپاشه

ای قشنگترین برای من

واسه بودن بهترین بهانه من

نقاشی های مامان مهشید به تکنیک مداد رنگی تقدیم به دخمل نازنینم

اینم یه کار نمد دوزی مامان واسه اتاقه مهتا گلی

ღعکسهای متحرک عاشقانهღ

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان آرزو
31 فروردین 95 1:02
آفریین دوست هنرمندم .خیلی عالیه .خوشبحال مهتا جونم با این مامان مهربون و هنرمند
تزريق چربي
1 اردیبهشت 95 9:40
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
موتور برق
27 اردیبهشت 95 0:47
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.