مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

سال نو مبارک

1395/1/28 0:29
517 بازدید
اشتراک گذاری

http://s2.picofile.com/file/7696592896/AKSGIF_IR_norooz_gif_%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1_%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9_%D8%B9%DB%8C%D8%AF_%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2_77.gif

عزیز دلم اینقد نیومدم به وبلاگت سر بزنم که سال 95 شدخندونک

بوی باران،بوی سبزه ،بوی خاک،بوی شکوفه های بهاری،بوی نوشدن از راه رسید سال جدید ، سال 1395 آمد ....امسال چهارمین سالی که مهتا جونی کنار ماست و آمدن فصل بهار وفصل زیباییها را به نظاره نشسته خدایا هزار مرتبه شکر 

سال نو بر دخمل نازنینم مبارک انشالله سالی پر از شادی و برکت و سلامتی و سربلندی به همراه داشته باشی.....الهی آمین یا رب العالمین

دو سالی بود که خونه خودمون سفره هفت سین ننداخته بودم و میرفتم خونه مامان جون سفره مینداختیم بخاطر شمای شیطون بلا ولی امسال یهویی تصمیم گرفتم شده یه سفره کوچولو هم بزارم شب سال تحویل شب رفته بود که از خونه مامان جون اینا اومدیم خونه خیلی خسته بودم تو هم که طبق معمول اینقد با حسین شیطونی کرده بودی که توی ماشین خواب که نه غش کرده بودی( به حدی که موقع سال تحویل هم به زور بیدار شدی)منم از فرصت استفاده کردم و یه هفت سین کوچولو گذاشتم خجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالت

کارت تبریک و تقویم های سال95 مهتا گلی به طراحی مامان مهشید

بهار به حیات دوست داشتنی خونه ما هم سر زده

 

سفر نوروزی کاشان در سفره خانه عمو غلام

خیلی شیطونی کردی از  آکواریوم دل نمیکندی

دلبری های مهتا بانو

یه اسباب بازی  بقول خودت آهنگ خوشکل داری وقتی میزنی تموم که شد باید واسه تو دست بزنیم اینقد با حال از جات پا میشی و دستات را میزاری روی سینه ات به سه طرف خم میشی میگی مرسی مرسی مرسی آدم دوست داره بخوردت میگم از کجا اینو یاد گرفتی میگی از کیش

 

 

باغ رستوران کوهاب نطنز

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آرزو
31 فروردین 95 1:04
مهتاکوچولوی دوست داشتنی عیدت مبارک عزیزم.امیدوارم سالی پراز موفقیت و خوشی داشته باشی عزیزم
♥مامان مهشید♥
پاسخ
همچنین برای شما و هستی جونم