مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

از شیر گرفتن مهتا جون و جشن روز دختر

1393/6/8 9:55
3,019 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم قربونت بگردم الان تقریبا یک هفته است که من عزم خودم را جزم کردم و کم کم جنابعالی را از شیر گرفتم روز دختر که بود دیگه پرسه ترک شیر تکمیل شده بود چون دخترم دیگه برای خودش خانمی شده کوچولو که نیست از اونی که فکر میکردم کمتر اذیتم کردی چون خیلی به شیر خودنت وابسته شده بودی همیشه بهم وصل بودی ولی حالا زودی باهاش کنار اومدی 

روز دختر شب رفتیم خونه مامان و بابا جون و یه جشن کوچولو به همین مناسبت گرفتیم قربونت برم فردای اون روز هم رفتیم آتلیه چهره و برای دو سالگیت عکس های خوشکلی گرفتی بی صبرانه منتظر آماده شدنشون هستم عزیزم

عکس های جشن روز دختر

مگه طاقت داشتی ژله ها را ببینی و ساکت بشینی عکست را بگیرم به همه انگشت میزدی قربون انگشت توچولوت برم

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان زهرا
13 شهریور 93 11:12
آفرین به این دخمل ناز
مریم(پرنیاوبردیا)
16 شهریور 93 12:10
کاش من یک بچه آهو می شدم می دویدم روز و شب در دشتها توی کوه و دشت و صحرا روز و شب می دویدم تا که می دیدم تو را بهترین شادباش ها تقدیم به شما، مناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع)
مامان فاطمه
18 شهریور 93 16:15
خدا رو شکر که دخملی زودی باهاش کنار اومد و خیلی اذیت نشدین...چجوری از شیر گرفتی دخملی رو؟آخه منم می خوام فاطمه رو بگیرم ولی خیلی استرس دارم
مریم(پرنیاوبردیا)
24 شهریور 93 2:02
...........@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ..............................@ منتظر نگاه زیباتون هستم
مریم(پرنیاوبردیا)
24 شهریور 93 2:04
مهشید جون معلومه که حسابی کد بانو هستید خب خدا رو شکر که تونستید مهتا و رو از شیر بگیرید وکم اذیتت تون کرد ما هم بی صبرانه منتظر عکسایه مهتا هستیم
مریم(پرنیاوبردیا)
24 شهریور 93 2:04
معصوم/مامان جان جان فاطمه
2 مهر 93 14:24
سلام مهتا جونم ,پس دیگه واقعا بزرگ شدی مامانی خیلی خوشحالم که مهتا جون با این قضیه کنار اومده ما هم با خبرهای جدید اپیم بوس